Candy u Silver Aguti!

zapisy trwają od dziś tj. 28.08 do 17.10 (bo lubię 17 ;)
ogłoszenie wyników nastąpi najprawdopodobniej 18.10
aby wziąć udział należy:
- w komentarzu zgłosić chęć wzięcia udziału w zabawie
- na swoim blogu umieścić podlinkowany poniższy banerek przecudnej urody
- w przypadku braku bloga info o candy wrzucamy na swoją tablicę na fb (o czym także informujemy w komentarzu)
uprzedzam, że nie będę ścigać zwyciężczyni, więc fajnie by było mnie obserwować, jeśli nie chcesz przegapić wyników ;) 
a teraz chyba najważniejsze, czyli co do zgarnięcia?
otóż nie mam nic przygotowanego, bo do wygrania będzie mini komplecik w postaci pierścionka z wybranym motywem (cieniowany, z rozetą, gwiazdą, ze spiralnym wzorem lub z oczkiem - przykłady możecie zobaczyć we wcześniejszych postach) i kolczyki + wisiorek w postaci kuleczek beaded beads. a to wszystko wykonane w kolorach wybranych przez szczęśliwą wylosowankę :)
to chyba by było na tyle spraw organizacyjnych... a zatem przybywajcie i zapisujcie się :D

2 komentarze:

  1. Ja mam bloga ale wolę na facebooku ten link wstawić mogę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już link wstawiłam :).
    Podaję link do mojej tablicy na fb.

    http://www.facebook.com/mania.adamiak

    OdpowiedzUsuń