Wczoraj odebrałam paczkę "wymiankową". Jak oszalała zaczęłam rozdzierać kopertę. To co ujrzałam przeszło moje oczekiwania. Joasia, która kryje się pod pseudonimem Silver Aguti jest mistrzynią! Chylę czoła. Dostałam wybraną bransoletkę oraz miły (i piękny) gift. Ta kuleczka wygląda tak uroczo, że gdybym była za pan brat z Panią Igłą i Panną Nitką to zabierałabym się za beading czym prędzej. Niestety jednak nie jestem.. Polecam Wam twórczość Silver Aguti, mam nadzieję, że Joasia da się namówić jeszcze na jakąś wymiankę ;)

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie :) Chciałam tylko powiedzieć, że od dawna podziwiam Twój talent (odkąd próbowałam sił z fimo) :) aktualnie zajmuję się sutaszem, ale jak tu weszłam stwierdziłam, że muszę coś powiedzieć :)
    Pozdrawiam!
    kolczyk-wisiorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam Twoje prace, są rewelacyjne. To ja podziwiam!!!:)

      Usuń