KONKURS KONKURS KONKURS


Witam wszystkich!



Ogłaszam wszem i wobec Noworoczny Konkurs!



Do wygrania komplet modelinowych ozdób:



- Kolczyki czekoladki z nadzieniem waniliowym

- Kolczyki czekoladki z nadzieniem kokosowym

- Wisiorek z lizakiem

- Breloczek "Michałek"

- Zawieszka ciasteczko z serduszkiem

- Zawieszka pralina z nadzieniem pomarańczowo-czekoladowym

- Pierścionek pączek

- Pierścionek ciasteczko z truskawką

- Broszka pierniczek

- Branzoletka ciasteczkowa



Zasady konkursu są proste:



- "Zalajkuj" moją stronę Ewelina Tkaczyk Crafts na facebooku

- Dodaj na swoim profilu lub blogu powyższe zdjęcie z moim logo oraz informację o konkursie

- Pozostaw komentarz pod postem zamieszczonym na facebooku ze zgłoszeniem oraz adresem bloga



Do konkursu możecie zgłaszać się do 29 stycznia do godziny 23:59

Ogłoszenie wyniku losowania nastapi 31 stycznia o godzinie 20:00



A zatem palec do budki!



Miłej zabawy i powodzenia!

4 komentarze:

  1. mam doobrego nauczyciela! ;-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj na takie cuda, to ja zawsze jestem chętna!!! Już zasuwam na FB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałam informację o twoim konkursie na moim blogu :)
    http://filmdizajn.blogspot.com/

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Informacja o konkursie na:
    http://nelly.n.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń